luni, 7 martie 2011

FEMEIE, AZI ÎŢI PLOUĂ CU FLUTURI


Mă închin cu aripile smulse 
Din rădăcina cerului.
Mă plec ţie, Femeie
Cu tot cu muguri plini de lapte
Când de la piept ţi-am sorbit 
Viaţă şi dor.
Plecat-am azi din braţele facerii
Căci tu m-ai învăţat să zbor.
Mă las ţie, 
Coconul suferinţei...
Până peste albul uneltirilor din zei.
Ei ţi-au rotunjit pântecul cu iubire,
Când ţi-am ieşit...
Spune-mi  Femeie, 
Îţi plouă cu fluturi peste inimă?
Îmi eşti poartă spre ieri,
Când din poveşti,
Mâinile-ţi ninse mă atingeau în vis.
La ferestre mi-ai strecurat stele pe frunte,
Acolo... îmi cântai copilăria.
Tu, 
Femeie cu aripi de fluture
Ai luat locul lumilor.
Îţi plouă azi cu aripi mii.
Femeie...
Învaţă-mă dansul fluturilor,








8 comentarii:

  1. o zi magică,plină de muzică,bucurie şi buchete imense cu flori,pentru sufletul tău gingaş..
    La mulţi ani copil celes!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, e frumos cand descopar atata forta creativa. Sper ca ai avut o zi mirifica, draga fluture albastru.

    RăspundețiȘtergere
  3. "What dreams may come" un film vazut de mine ptr prima oara in urma cu 11 ani cred, l-am cautat cu tentative nenumarate, l-am gasit! Cum odata mi-ai (ne-ai) recomandat "The Celestine Prophecy" in aproape aceeasi masura propun si eu acest film. Te salut cu aceasta ocazie si-ti doresc suflet cald, spirit linistit...in fine cu bine!
    dan

    RăspundețiȘtergere
  4. Julieta@
    Scumpa mea, nu stiu de ce nu am acces la blogul tau insa, ma bucura prezenta ta aici si pentru ca tot e ziua noastra, macar 1 data in an sa ne simtim plutinde in atentia maxima a universului!
    Iti doresc ceea ce-mi doresc si mie, dincolo de forma.

    Namaste

    RăspundețiȘtergere
  5. Dan@
    Multumescu-ti de urare si ca nu m-ai uitat.
    Filmul o sa-l revad cu drag.
    Sper din toata inima sa fim bine cu totii, femei sau/si barbati.
    Cu totii avem nevoie de o mangaiere, caldura, atentie si iubire, atat cat ne e dat noua oamenilor sa le pricepem si sa ne bucuram de ele.

    Te imbratisez,
    Saluta marea din partea mea, mi-e atat de dor de ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa te uit?! n-am cum!!!! nu pot, nu vreau! ai fost oaza mea de energie! m-am regasit! multumesc!
    dan

    RăspundețiȘtergere
  7. muzica ta, punte de legatura intre mine si tine, marea...locul meu de a bea cafeaua:) de dimineatza, este a noastra, a mintilor noastre, a tuturor
    ma pierd in cuvinte cu teama ca nu pot exprima ce simt, ce gandesc....ramai aici langa mine pilogravata in neuronii mei
    dan

    RăspundețiȘtergere
  8. e aproape gata metamorfoza, ridică ochii în albastrul cerului şi priveşte, e marea acolo.
    cântă un pian frenetic pe fundalul chanturilor îngereşti :D

    RăspundețiȘtergere