miercuri, 15 februarie 2012

KALACHAKRA

Happiness is like a mandala.
Hard way to make it, 
Easy way to ruin it.
by Celestine





DUCEŢI ADEVĂRUL?




A lovely story...





Când sufletul mă înşeală cu aripile...


Călătorul întors spre Apus
La rotirea frunzei a mers înapoi.
Întoarcerea acasă cu mâinile pe cer,
Acoperind lumea cât un nasture
Văzută din Ajna.

Învăţătura celui trimis,
Naşte Samsaraua în Om.
De ce căutaţi mai sus de voi,
Când Asana e odihna căutărilor?

Nimicul a fost creat să vorbească
Despre ploaia vândută florilor,
Ce au uitat să moară,
 Căci azi se plânge!




Aţi vrut să schimbaţi mersul norilor
Nici stelele nu vă mai sunt surori.
Căptuşite buzunare cu minciună,
În care se ascund amantele zeilor.

Vă plecaţi rugii cioplite,
Feţelor ovale agăţate-n cui...
Când lumina din pământ
Nu vă mai e!










2 comentarii:

  1. "Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
    şi nu ucid
    cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc
    în calea mea
    în flori, în ochi, pe buze ori morminte.
    Lumina altora
    sugrumă vraja nepătrunsului ascuns
    în adâncimi de întuneric,
    dar eu,
    eu cu lumina mea sporesc a lumii taină -
    şi-ntocmai cum cu razele ei albe luna
    nu micşorează, ci tremurătoare
    măreşte şi mai tare taina nopţii,
    aşa îmbogăţesc şi eu întunecata zare
    cu largi fiori de sfânt mister
    şi tot ce-i neînţeles
    se schimbă-n neînţelesuri şi mai mari
    sub ochii mei-
    căci eu iubesc
    şi flori şi ochi şi buze şi morminte."

    Lucian Blaga- din vol.Poemele luminii (Poetul Luminii):)

    Cu drag,
    A

    RăspundețiȘtergere
  2. anne@
    Lumina mi-ai adus prin insasi lumina de pe buzele unui Luci-AN:)

    Sa-ti fie iubire si buze si flori, pe suflet!
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere