miercuri, 19 noiembrie 2014

INTERSTELLAR (Călătorind prin Univers)


Christopher Nolan este o nouă revelație în materie de viziune.
Daca J. Cameron aduce in prim plan o primă idee despre "programarea din viitor", Nolan reușește să ducă ștafeta mai departe, într-o formulă magistrală, autentică și bine poziționată care va zdruncina multe din ideologiile existenței terestre.


Filmul este mai mult decât o revelație: este magie, constiință activă și revoluție metafizică.
L-am așteptat să apară și iată ne bucurăm de o nouă etapă prin care omul deschide ochii spre "înapoi".


VIITORUL ESTE MERSUL ÎNAPOI 
SPRE CUNOAȘTERE

Amintirea despre noi apare odată cu programarea noastră din viitor, acei "terminatori" care se întorc din viitor pentru a salva umanitatea, pentru a iniția-o, pregăti-o, pentru alegerile ce vor fi fost deja consumate.
Filmul este mai mult decât o capodoperă, este o șansă dată minții de a se trezi, de a călători atemporal depășind orice graniță.
N-am putut să nu vi-l recomand și vouă - e plin, genuin... și pregătit să vă re-programeze ființa către voi înșivă!
Vă doresc vizionare plăcută!

   



8 comentarii:

  1. Mihaela, scuza-ma! vreau si eu sa ascult muzica ta asa cum am ascultat-o timp indelungat, timp in care m-a incantat fff mult......crezi ca ar fi posibil sa se bucure toata lumea de tine? cat poate......

    RăspundețiȘtergere
  2. a, da, tot eu sunt, pastrand topicul, sunt cateva filme pe care nu vreau sa le vad decat la calitatea maxima...adica ACASA si cel putin o calitate acceptabila...
    ABIA ASTEPT!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dragul meu,oricine-ai fi, din pacaate nu mai exista gadget-ul pentru muzica, dar daca fac rost cu mare drag am sa pun tot play list -ul din nou.
    EU sper ca sa lumea sa se bucure de mine pentru ceea ce scriu nu pentru playlist-ul meu muzical :)
    Multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  4. NU este vizita. Eu ma bucur de tine de ani de zile.....muzica, filme, cuvinte pe hartie, Vectorul rezultant exista in mintea mea!
    Tu te reprezinti prin asa ceva!...ptr mine, mintea mea...
    Muzica ta imi lipseste!

    RăspundețiȘtergere
  5. Recitind mi-am data seama ca sunt un bou....tu te refereai la citit care se transpune in carti si cred ca in bani, material! Eu bateam campii, scuze!......nu stiu.....

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu Dan@,
    Eu nu am castigat bani din cartile mele le-am daruit fara nici un pret material!
    Mai ai mult pana ai sa renunti la ego-ul care te face sa vezi inca trunchiat!
    Saluta marea, mi-e tare dor de ea...

    RăspundețiȘtergere
  7. D-ra, priveste cat de alunecos este timpul in viziunea unora....mai sa zici ca nu exista! :))
    Un film bunicel.... Predestination 2014....
    Ce m-am mai distrat!!!
    BUN

    RăspundețiȘtergere
  8. :) Domnule...
    Interstelar este o revelatie ptr multi.
    Predestination nu l-am vazut, urmeaza.

    RăspundețiȘtergere