sâmbătă, 14 mai 2011

SACRILEGIUL AGARTHEI



În vis 
S-au arătat două feluri de oameni:
Din:
PRENDRE & COMPRENDRE
Despre:
 CEI LUAŢI şi CEI CE ÎNŢELEG




A apărut un fragment din "The World Below"
Literature and Art Studies


Îngerii au coborât deasupra lumii.
Cei în alb au strecurat Lotusul
Sub talpa unui elefant.
Plecaţi-vă fruntea spre Răsărit,
Agartha nu e casa voastră!
 V-au minţit din patru lumi,
Patru case v-au dat,
Între cer şi pământ.
N-aţi obosit să vă naşteţi
Pe o parte?
Fereastră sub pântec albastru
Am deschis.
Copilul iese şi priveşte pe cei Înalţi.
Poartă,
Peste cerul acoperit cu minciună.


RUGĂCIUNEA DE JOS

A murit adevărul pe spatele unui elefant.
La nunta lui au fost chemaţi cei Patru
I-au promis averea lumii.
Cu noul soare adus pe pământ
Au îngropat iubirea la rădăcina unui copac,
Au vrut să ştie.
I-au dat nume visului despre om.
În grădina din burta peştelui a înflorit
Copacul Vieţii.
E primăvara apelor pe uscat
Peştii au înviat pe ţărm,
Să-i culegem.


A DOUA CITIRE AGARTHICĂ

Cei Luaţi să uite,
I-am şters.
Prima cuvântare a peştelui: 
Mă simt vândut celor Patru.
N-am dat voie să mă arunce cu totul
În muţenie.
Azi e dinspre Cu-Vânt,
Citire:
Cei ce Înţeleg să nu uite,
I-am alungat.
A doua cuvântare a peştelui:
Mă simt pedepsit pe nedrept.
Nu e lumea mea,
În vorbire.


 AGARTHA ÎN CERC

O să uitaţi lumea de deasupra
Celor aleşi le vom da chei.
Agartha e Lumea de Jos!
Ne conduce albastru
Când pe cer nu e culoare,
Când ochii lor nu au cer.
Cei Înalţi 
Au ascuns marea între munţi.
Au adus moartea din cer,
Şi v-au hrănit cu minciună.
DAŢI-VĂ DRUMUL LA MÂINI
CÂND NU VI SE POTRIVESC ARIPILE
Nu vâ împiedicaţi de cel din faţă,
Nu e vina lui că v-aţi născut orbi.


PRIZONIERII AGARTHEI
 L-am iubit pe om,
Dar l-am vândut în al treilea cer.
Legată la ochi
Eram prizoniera viselor din lumea albastră.
M-au pedepsit să îi numesc îngeri
Cum să mă prefac că au aripi?
Cum să le dau voie în mine?
Cu mâinile ridicate printre gratii
Am învăţat să mor.
Doar aşa am zburat...





___________________________
XIBALBA
The realm of the World Below
Ei ne pot şterge, 
Dar nu ne pot lua Sufletul!
 Pentru că există un leac:
 I U B I R E A
În iubire nu există moarte! 







9 comentarii:

  1. Si cu cat vor fi mai multi cei ce inteleg, cu atat cercul va fi mai aproape de perfectiune.
    Poligoanele, cu colturile lor derutante, se vor dizolva in Adevar!...

    RăspundețiȘtergere
  2. acuarele@
    Cei ce inteleg sunt "muti", iar cei ce nu inteleg sunt "stersi", cam asta e in viziunea mea despre Agartha - despre care s-a scris atatea lucruri frumoase si aproape veridice.
    Eu insa n-o simt decat o creatie a celor ce conduc lumea neputintei noastre de a nu "vedea" adevarul.
    Te pup, ingere.

    RăspundețiȘtergere
  3. pe limbile lui shai-hulud
    in nisipul fierbinte
    de sub talpi
    am simtit primele rune
    deschizandu-si petalele

    suieratoare voci
    au itit vanturile
    din cele patru zări...

    dar linia pământului
    a închis gura păcatului
    şi aripa
    albă
    atinge vazduhul
    cu pana ei nevăzută şi clară.

    printre cântecele vântului
    şi focul nestins din noi
    suntem.
    scuturi de lumină
    izvorăsc din OM
    atunci când primeşti
    cheia.
    shamgartha numai vis,
    e praful uitării cea de pe urmă.
    lîsând-o în ţărână
    să uităm influenţele ei
    şi să păşim în fine
    pe tărâmurile albe
    unde putem exprima
    adevărul din noi.

    vis în trezie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Flipi@
    Ai scris bine Shambha_Agartha, desi exista speculatii ca ele 2 n-ar fi unul si acelasi lucru. In India insa, Shambhala inseamna tot "The Core of the Earth" - The Underworld, sau The world Below, cum am numit-o eu.
    Ca sa te citez pe tine, pentru mine Agartha ramane "praful uitarii de pe urma", ar fi bine sa putem uita influentele celor care conduc sferele, dar dupa lemurieni, de la atlanti incoa', nu prea mai avem cum sa nu simtim ca "cineva" ne conduce.
    Influentele sunt peste tot.
    Si ca sa raspund cuiva cu aceasta ocazie - "a sterge" inseamna fix "amnezia" cu care ne nastem. Unii insa isi reamintesc dupa nastere tot, ei sunt cei cu deschidere, cei care nu pot fi stersi.

    Mersi de ganduri, te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba metafora aripilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Talent, pasiune si suflet: este minunat ce faci!
    Intr-atat, incat orice comentariu este de prisos.

    Arta intotdeauna a schimbat conceptii si vieti.

    Esti minunata, Celestine!
    Multumesc! @};-

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb, nu prea inteleg eu multe dar sunt sigur ca la un nivel profund sunt pline de sens.

    Spune-mi te rog si mie cum se numeste melodia din playlistul tau, am auzit-o acum cam vreo saptamana, very slow cu o voce de barbat pe fundal, te baga in transa.

    Multumesc ;-)

    hugs!

    RăspundețiȘtergere
  8. acuarele@
    Da! este metafora care arata cat de mult ne mintim noi, oamenii, cand ne agatam unii de altii, nepotrivit.
    Te am cu mine, ingere.

    denaide@
    Cum ziceam mai sus:
    Lumea se imparte in 2 - cei LUATI(stersi)
    - cei ce INTELEG(treji)
    Cei ce inteleg sunt cei care nu pot uita Iubirea, sursa ei, sunt cei care rezoneaza si care se recunosc intre ei.
    De asta-mi esti aici, de asta te simt cand imi scrii.
    Sa zburam impreuna spre altii ca noi!


    Eu sunt@
    Exista un timp pentru a intelge, a simti, a vedea.
    De asta suntem atat de decalati intre noi. Acest timp va veni intr-o buna zi pentru toti odata!
    Sper la asta.
    Pana atunci afla ca iti multumesc ca faci punte intre mine si alte suflete, pentru ca esti un om frumos care are multe de daruit.
    Multumesc ca ai aparut!
    PS: daca faci clic pe Gadget-ul cu muzica din colt dreapta-sus, o sa te duca exact pe o pagina de youtube, unde scrie melodia fiecarei melodii. Spun asta pentru ca nu stiu la ce melodie faci referire.
    Intuiesc eu una, am s-o postez prima, sa imi zici daca aia e.
    Pana atunci, pup fruntea-ti!

    RăspundețiȘtergere
  9. Suflet bun. Ceva imi soptea asta. Multumesc pentru tot

    RăspundețiȘtergere