duminică, 1 martie 2015

SĂ VĂ FIE MARTIE ÎN SUFLET!





Să treacă primăvara de nori,
Aduceţi cuie să o agăţăm de cer.
Iubiţi femeia azi, pe scena verdelui
Adevărată butaforie în roşu şi alb!


  ¬ Celestine Mihaela ¬ 


 În roşu şi alb am desenat femeia
Cu primăvara din degetele-ţi alunecânde
Verdele ţi s-a desprins din pântec.
Erai naşterea din cocori, 
Floarea de cireş
Toate din Tot.


Şi până mai ieri mă ningea
Cu amintirile unei mări îngheţate
Pe sâni aprinşi de dor ţi-am prins ploaia,
Din roşu şi din alb ţi-am cusut
Sufletul la capete.
Sărutul dimineţelor din coastă...
Acolo mi te-ai frânt.


Din ploaie ţi-a rodit fructul facerii
În ochiul viilor te-am privit,
Când te-am întors pe-o parte.
Miroseai a cer...
Şi din el
Te-am înnodat la piept,
Cu roşu şi alb.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu