sâmbătă, 10 august 2013

MANIPULARE SUBLIMINALĂ PRIN GOOGLE


  FACEŢI CLIC PE IMAGINI PENTRU A SE MĂRI

Vi se pare normal ca orice motor de căutare, în ordine alfabetică, indiferent de literă, să ducă la un mesaj deja setat?
Din punct de vedere tehnic o să vi se pară normal, dar...
Lucrurile nu stau tocmai aşa cum par:
În imaginile ce vor urma veţi observa trecerea fină de la o simplă literă pentru o căutare de cuvânt la prima întrebare setată de google cu trimitere la acel cuvânt.
Pe orice google fie că este -dot com- sau -dot ro- sau orice altă ţară, dacă căutaţi ceva în limba engleză, google vă trimite imediat la o informaţie deja existentă.
Interesant este faptul că informaţiile deja existente sunt subliminale şi apar pe retină ca un display a unor cuvinte cheie gen: SELL, MONEY, SOUL, LIFE, HAPPINESS etc
 Iată ce se întâmplă când tastăm litera "S".



 De ce prima întrebare setată nu e ultima ca cea din imagine?
De ce nu a fost setat să apară "how to save a life" în loc de "how to sell your soul"?
În fond n-am făcut mai mult decât să tastez "How to S" şi primele setări erau deja pentru SELL YOUR SOUL.
 Şi chiar dacă aş fi tastat "How to Sell" e mai mult decât ciudat, ca şi continuare a interogaţiei, în loc de "Boat, Book, House"... în primă fază să apară cuvântul:  "SOUL".
Răspunsul este evident, se ştie de ce se întâmplă astfel de situaţii, problema este că nimeni nu dă nici o importanţă, nimeni nu vede sau nu doreşte să vadă, pentru că de când lumea... nimeni nu vrea să schimbe nimic în sistemul Lor sau nu poate!
Dacă tot nu avem acces la "cei de sus" care se joacă cu noi prin orice fel de portal, fie virtual - fie real, chiar de este media, televiziune, presă sau/şi reţele de socializare sau chiar "măritul Google" care ştie tot, atunci omenirea se găseşte sub o mare LUPĂ şi este dirijată prin ea.
Iată şi alte exemple în imaginile de mai jos.


Litera M aduce în prim plan cuvântul cheie  MONEY, dacă mai sus litera S viza cuvântul SOUL şi cum să-ţi vinzi sufletul, iată că pentru litera M ţi se arată cuvântul potrivit pentru a vinde.
La întrebarea "How to M" primul cuvânt asociat este "Money" deşi sunt N variante pentru a trimite la un portal de căutare. Nimic curios în faptul că acesta a fost primul selectat să apară.


 Litera H nu e cu nimic mai prejos, face trimitere tot la un mesaj de proporţie, după cum o arată şi imaginea de mai sus.
Puteam găsi orice altă sintagmă pentru litera H, dar probabil în aria de căutări, google a selectat cele mai dese trimiteri şi cum altfel decât "Hack", o lume care se fură reciproc, prin diverse metode.

 La întrebarea "When is" google face trimitere direct la Vinerea Neagră, nu întâmplător, pentru că există probabil o mare solicitare a acestei sintagme.
Interesant şi cum se păstrează bine conservate aceste întrebări standard pentru google şi cum se derulează sub ochii noştri la o simplă căutare a cuvintelor
HOW, WHEN, WHO asociate cu alte litere din alfabet.


 

La litera G, google are grijă să te-nveţe cum să ieşi din sistem, deşi abordarea necesită varii interpretări.
Oricare dintre Dvs care doreşte să afle o informaţie pe o rază google de căutare, poate să întâmpine acelaşi rezultat, iar răspunsurile care vor veni sunt şi mai simple, se poate deduce că numărul de căutări arhivat de google duce la sintagmele cu pricina.
Oare?
Am început să caut diverse variante prin care literele să determine un algoritm reiterat, ţinându-se cont şi de căutările altora, de browser-ul folosit şi mai ales de persoana la care trebuie să ajungă informaţia în formatul de mai sus, pentru că evident, nu la toţi ajunge şi asta nu e deloc întâmplător. 
Cauza nu e decât una singură: Există informaţii alterate şi distorsionate care, transmise subliminal, pot determina ochiul cititor să le asimileze în voie.
Interesant de ştiut că mai bine de jumătate din populaţia acestui glob caută pe google informaţii utile pentru vandabilitatea sufletului :)  
(a se vedea ironia).
Trageţi şi Dvs concluziile!





vineri, 2 august 2013

marți, 23 iulie 2013

PEŞTERA POLOVRAGI - Lăcaşul lui Zamolxis


 Peştera Polovragi se găseşte în Munţii Parâng, pe malul stâng al Olteţului, pe teritoriul comunei Polovragi aproape de Mănăstirea Polovragi, între localităţile Horezu şi Baia de Fier, Judeţul Gorj-Oltenia, acolo unde Muntele Parâng vestesteşte intrarea în Cheile Olteţului.
 Conform legendelor, Zamolxis era detinator al unor puteri uluitoare, fiind capabil sa-si schimbe dupa dorinta infatisarea din tanar in batran. Prin pestera Polovragi, zeul suprem al geto-dacilor intra in adancuri pentru a iesi peste munti la cetatea Sarmizegetusei. Cand speologii au cercetat pestera in premiera, acum circa 100 de ani, au fost uluiti sa descopere urme de picioare umane incaltate, vechi de 2.000 de ani, fara indoiala urme de daci.


Legenda spune ca exista un blestem al pesterii care ii impiedica pe cautatorii de comori sa avanseze in interiorul acesteia.. Stau marturie zecile de cazuri, povestite in popor, despre ciobani carora le-au disparut oile, vacari care au ramas fara vacile din fata ochilor, nuntasi carora le disparea de pe mese bautura si mancarea – lasandu-i muti de spaima si bolnavi de nebunie.
Entuziastii fenomenelor paranormale numesc zona “Triunghiul Bermudelor din Oltenia”.
O intamplare demna de retinut este acea care vizeaza cunoscutul obicei al lui Tudor Valdimirescu de a reveni pentru rugaciune in preajma zidurilor Manastirii Polovragi.




 Se mai spune si ca uneori se vad lumini din pestera ca si cum aceasta ar fi luat foc, dar ca in momentul in care oamenii ajungeau acolo nu gaseau nimic ars. Alte parti impresionante din pestera sunt Sala divina si Bolta insangerata, nume primit datorita culorii rosii a peretilor. O alta curiozitate o reprezinta pielea de leopard de pe pereti. Aceste formatiuni se intalnesc doar in aceasta pestera.
Pestera lui Zamolxe (despre care se crede ca razbate dincolo de munte, in Ardeal).
Legende locale spun ca in zona ar fi trait jidovii, oameni preistorici, uriasii din BIBLIE, care stateau cu un picior pe un munte si cu celalat pe altul si se spalau in apa Oltetului. Un loc, aflat pe versantul muntelui, deasupra pesterii, poarta numele de “Oborul Jidovilor”. Tot aici se crede ca veneau oamenii preistorici si isi pasteau oile.




Entuziastii fenomenelor paranormale numesc zona“Triunghiul Bermudelor din Oltenia”.
Lucrurile petrecute aici de-a lungul timpului sunt cel putin ciudate: disparitii de vite de sub chiar privirea vacarilor lor, de oi sub ochii ciobanilor sau, la un ospat de nunta, cand mancarea si bautura s-a volatilizat de pe mese, innebunind pur si simplu, nuntasii…
Denumirea localitatii, toponimie romaneasca cu rezonanta particulara, a dat nastere la multe interpretari. Unii au pus-o in legatura cu o planta numita povraga sau polovraga, folosita ca medicament; altii au derivat-o de la un cuvant grecesc compus, care ar insemna mult stancoasa (Ghenadie Enaceanu); sau de la cuvintele slave indicand o jumatate de vale cu maluri rapoase (Iorgu Iordan); iar altii au vazut in ea o vale diabolica sau o campie vrajita (Aurelian Sacerdoteanu). Profesorul Nicolae Simionescu dezvaluie o parte din denumirea de Polovragi, sugerand ca se trage din existenta unei campii “Poleo” unde se adunau vracii si initiatii dacilor.
 Sursa

PESTERA POLOVRAGI versus PESTERA MUIERII











Programul pesterii Polovragi este de la 10:30-18:00, exceptand ziua de luni cand este inchis. Intrarea pentru adulti este de 5 RoN, iar pentru un copil 2,5 RoN.
Mai exista o taxa de 10 RoN pentru fotografiat si 20 RoN de filmat (nu stiu daca fac vreun rau acestei deosebite ghide, dar vazandu-ma cu aparat foto si cu camera de filmat nu mi-a perceput nimic!

Este o pestera ,,calda" (10 grade Celsius) si cu o umiditate medie de cca 90%, care "plange" cu apa bogata in carbonat de calciu, bioxid de siliciu sau oxid de fier.
Cei 800 de metri de galerie vizitabila (din cei 10 km cartografiati de speologi-cealalta iesire din pestera se pare ca se afla tocmai in Transilvania) reprezinta o emotie de exceptie, datorita diferitelor forme de stalactite si stalagmite, ce intruchipeaza denumiri precum: Bolta insangerata, Sala divina, Camera Alba, Sala Piticilor, Cuptorul Dacic, Delfinul Gripat, Regele si Regina, Sectroul Ogivelor, Moartea (o pictura realizata prin tehnica cu negru de fum de un anumit calugar, care alternand cu temperatura pesterii, simti anumiti fiori), Iconita, Bazinele Mari, Sala Draperiilor etc.




Este o adevarata cronologie istorica prezentata maiestuos de aceasta minunata ghida, care se incheie cu Izvorul Sperantelor, din spatele caruia "ne priveste" Maica Domnului.
Pestera Muierii sau Pestera Muierilor, se afla in comuna Baia de Fier, la aproximativ 5 km de Pestera Polovragi si se ajunge destul de usor, datorita drumului de curand terminat.
Pestera a fost formata in Masivul Parang, de catre raul Galben si are urmatorul program de vizitare-estival: 09:00-18:00 si se intra la ore fixe (pauza 13:00-14:00), iar luni este inchis. Tariful este de 10 RoN pentru adulti si de 5 RoN pentru copil+taxa de fotografiat 10 RoN si de filmat 20 de RoN. La fel ca in pestera Polovragi, nu aam avut nici o restrictie in acest sens, chiar daca nu am platit aceasta taxa.
Istoria acestei pesteri este bogata, care in vremuri stravechi, adapostea copii si "muierile" in timpul razboaielor. Se pare ca a fost descoperita in 1934 si electrificata in 1958-fiind prima pestera electrificata din Romania-reprezinta un veritabil punct de atractie turistica in ansamblul obiectivelor din Nordul Gorjului de Est. 


Lungimea pesterii este de 3600 de metri, dispusa in mai multe niveluri, dar vizitabil sunt 940 de metri, atat cat este luminat, si are o retea de diverticule, cotloane, greu accesibile.
S-a descoperit un craniu de femeie, vechi de 30000 de ani, dupa ultimele analize ale speologilor americani.
 Sursa

vineri, 19 iulie 2013

Cascada Bigăr: Din anonimat, pe primul loc într-un top american!


Sursa

În clasamentul "Opt cascade unice din lume" realizat de jurnaliştii americani de la The World Geography, Cascada Bigăr din judeţul Caraş-Severin se află pe primul loc, deşi în ţară nu se ştie mai nimic despre ea.

VIDEO

Cascada Bigar, unica in lume
Cascada Bigăr din judeţul Caraş-Severin, situată în rezervatia cu acelaşi nume din Munţii Aninei, a fost inclusă, alături de alte şapte căderi de apă din diferite ţări, într-un top al cascadelor unice în întreaga lume, întocmit de jurnaliştii de la The World Geography. Abia această recunoaştere internaţională i-a adus şi un renume la ea acasa unde, până acum, nu prezenta niciun interes.Acces uşor, la câteva zeci de paşi de drumul naţional ce taie Cheile Minişului, împrejurimi superbe, amplasament inedit, exact la mijlocul distanţei dintre Ecuador si Polul Nord pe Paralela 45 şi unică în lume datorită felului în care cade apă. Sunt suficiente atuuri pentru ca Bigăr, cascada izvorâtă din peşteră, să fie un reper important pe harta turistică a României.  Lucrurile, nu stau, însă, deloc aşa.

(w380) Cascada Bi

Fiind parte a Parcului Naţional Cheile Nerei-Beuşniţa, Rezervatia Bigăr se supune regulamentelor. Practic, singurul lucru permis în zonă este conservarea. Şi a fost conservat totul, inclusiv un popas turistic construit în anii 80 şi abandonat pentru că în parcurile naţionale nu este permisă derularea de activităţi economice.
Restricţiile din parc nu explică, însă, lipsa de promovare. Pentru aceste zone, în care nici nu poate fi vorba de campinguri sau de pensiuni, ONG-urile de mediu propun varianta ecoturismului.
În clasamentul "Opt cascade unice din lume" realizat de jurnaliştii americani, Cascada Bigăr este urmată de Cascada Flacăra Eternă din SUA. Aceasta adăposteşte într-o grotă o flacără de aproximativ 20 de centimetri care arde continuu, fiind alimentată de gazul din subteran.
Clasamentul este completat de Cascada Asik-Asik, din Filipine, Cascada Orizontală din Australia sau Cascada Sângelui, din Antarctica.

marți, 9 iulie 2013

AUDIO-BOOK "LUMEA DE JOS" CAPITOLUL 5


A apărut al-5-lea capitol din romanul "Lumea de Jos" de Celestine Mihaela în 2 părţi - format Audio-Book, în limba engleză.








sâmbătă, 29 iunie 2013

EFECTUL FLUTURE



Fragment din "Şah lui Dumnezeu",
 Edit. Junimea, Iaşi, 2010 
by Celestine Mihaela


       Dacă vortexul se găseşte în tot, dacă conurile noastre de energie simulează perfect o bătaie de aripi, atunci inima universului este o rotire perfectă şi infinită a unor aripi ce creează vârtejul unui haos frumos ordonat.
Izvoare de lumină să ne cuprindă, căci unde e lumină nu e strălucire, iar unde e strălucirea - orbeşte fluturele din noi.
Bătăile de aripi reprezintă universul în desfacere, un respiro greoi şi rotund la capete.
E puntea rotunjmilor din palmele creatorului, e degetul amestecând în lactee, este conspiraţia rotirii în jurul unui singur ax.
Toate produc haosul ordinii şi ordinea haotică, ca o mişcare asortată de braţe împreunate spre zbor.
Efectul de haos este efectul unui cocon erupt, din care un fluture se înalţă în cercul repetiţiei. Dorinţa unor mari creatori de a-i reproduce mişcările a eşuat, pentru că ne găsim în faţa unei contingenţe aparente ca şi efect, dar ordonată, în formă de opt.



CE ESTE OPT?



Opt este infinitul ca şi formă dată, este întrepătrunderea universului ca o bandă Moebius în procesul de asimilare a începutului sfârşitului şi comutarea lui prin repetiţie.
Este previzibilul în imprevizibil şi invers, este efectul de scindare şi reintegrare a totului în renaştere. Opt înseamnă capăt fără capete, contribuţia motilică a unei anatomii cereşti fără suprapuneri inutile, este scheletul din care se formează scenariul cosmogonic de punere în scenă a rolurilor: mare în mic şi reproducerea micului în TOT, fără a avea nevoie de un ghid. Combinaţiile din spatele cortinei, sunt schimbările decorului, date de liantul interacţiunilor:


  • respir, ca să tu să inspiri
  • merg, ca tu să te odihneşti
  • mor, ca tu să te naşti
  • mă înfometez, ca tu să manânci
  • cred, ca tu să te dezici
  • dăruiesc, ca tu să primeşti
    creez războiul, ca tu să-ţi găseşti pacea
  • mint, ca tu să afli adevărul
  • ucid, ca tu să aduci la viaţă
  • ignor, ca tu să te implici
  • creez, ca tu să demolezi

Toate se răsfrâng reciproc, interdependent şi catalizat.
Omul învaţă să se mişte ca şi un efect firesc al unei regii a priori scrise, o simulare evidentă a unui efect produs, sau a unui subefect comensurat alegerilor făcute:

NEVOIA DE ARIPI

        Ne vrem sus, dorinţa de ascensiune, nativul gest de a ne ridica pe vârfuri când accedem, senzaţia vehementă de a ne desprinde de sol când ne epuizează gravitaţia.
Condescendenţa este virtutea aripilor, înălţarea, nevoia de preamărire, apreciere, aspiraţia prin ierarhizare, delimitarea nivelelor, departajarea susului de jos, contribuţia frumosului ridicat mai sus de materie.
"Dorinţa de a purta tocuri" - reprezintă egocentrismul acerb de a ne etala, piedestalul expunerii, alegerea somităţilor, configurarea formei în forme, ADN-ul prelucrat, curăţirea de reziduuri, sângele nobil şi nu în ultimul rând, faima.
Toate sunt produse la nivel înalt, o procustizare prin ţinută, identitate, rol ales.
      Efectul fluture este apariţia punctului în haos şi declanşarea haosului în punct, la nivel micro şi macrocosmic.
Dinamismul "cauză-efect" este practic determinismul la nivel de impact: Nu cad fără să mă-mpiedic, nu sufăr fără să am o rană, nu mă aplec fără să produc în jur un "collaps" verticalităţii. Repercusiunea evenimentelor declanşate, duce la o ştafetă preluată ca şi un postefect de structură, oricare ar fi el.
Comparaţia cu mişcările de aripi ale unui fluture, este semnificaţia haosului reprodus în frame-uri şi motricitatea aripilor în plan fizic şi astral, adică declanşarea prin reproducerea efectelor.
Este mişcarea răsfrântă în alte nenumărate mişcări care duc la acelaşi rezultat prin procesul de ramificaţie.


       O simplă bătaie de aripi poate crea o adevărată tornadă în cealaltă parte a lumii. Sistemul de referinţă este insăşi convenţia în lanţ, vortexul sau absorbţia(legea matematică în delimitarea unei identităţi conectând la o pereche de operaţii binare în lanţ).
Mă rotesc - să declanşez, reprezintă un lanţ de evenimente, aparent aleatorii şi inopinat determinate, dar care se descompun în subefecte perfect ordonate.
Ni se arată astfel un circuit malign, întreg, din care se desprind malformaţii în continuu proces de regenerare.
M-am întors din drum, pentru că am uitat uşa deschisă şi la 3 secunde am generat un vortex de evenimente care au urmat întoarcerea mea.
Dacă nu mă întorceam din mijlocul drumului, copacul de lângă marcaj s-ar fi prăbuşit peste mine, aflată pe zebră, în timp ce traversam strada.
Pentru că m-am oprit să-mi amintesc ce am uitat, maşina care venea din faţă m-ar fi izbit în plin, dacă în acea fracţiune de secundă nu mă întorceam din mijlocul străzii.
Decizia de a nu lua avionul în acea zi, a determinat devierea prin alegere, cu câteva ore mai târziu, avionul era anunţat ca fiind prăbuşit deasupra oceanului.
Efectul decizional duce la rezultate care pot fi favorizante în pofida altora.


Nu putem delimita efectul fără a avea cauza care-l produce, aşadar nu putem să înţelegem ce l-a produs dacă pornim analiza lui de la o stare finală la una iniţială. Ceea ce ne determină să înţelegem că într-o teoretizare a haosului există inevitabil, ordinea lui!
Totul se leagă - totul conectează - nu există întâmplare, ci determinism. Preuspunând că orice eveniment este determinat în mod cauzal de un lanţ neîntrerupt de evenimente anterioare, vom delimita o nouă teorie şi anume:
Nu există miraculos, cade sintagma "La început totul a fost haos" - pentru că din nimic nu se poate determina ceva!
Dumnezeu nu se poate naşte din nimic, iar universul nu se poate forma din haos.

Ceva a determinat apariţia universului, ceva a determinat dumnezeirea insăşi!

Principala consecinţă a determinismului este că:

NU EXISTĂ LIBER ARBITRU
VIITORUL = VA FI FOST

De aici se naşte fatalismul şi efectele lui, însă dacă am înţelege că totul este un mare resort menit să regenereze reziduurile şi să alimenteze ceea ce nu am alimentat la timp, am putea dovedi că noi suntem cei care ne scriem viitorul, cei care ne programăm din trecut revenirea.

Un fel de "Terminatori" reorientaţi spre un viitor trecut.


RESORTUL REMATERIALIZĂRILOR 
ESTE MERSUL ÎNAPOI SPRE CUNOAŞTERE
O ALTFEL DE CURBĂ
 A LUI GAUSS


Avem semne peste tot, desenele de la Nazca(Peru) sunt încă o dovadă vie, că omul nu merge înainte spre evoluţie, ci evoluţia însăşi e înapoi.
Pare ilogic poate şi fără argumente veridice, dar gândiţi-vă la Deja-vu şi la retrăirile la nivel de senzaţii, a tot ce nu ne e deloc străin. Dacă toţi suntem parte din scheletul ăsta universal, automat totul conectează ca şi subefect, devenind o matrice perfectă a unui catalizator, catalizat la rându-i.
Dacă universul este în continuă expansiune, e firesc să apară şi decalajul la nivel de rematerializare, însă dacă ar fi să merg pe ideea Big Bang-ului, universul are o vârstă finită şi-atunci apare legea determinismului la nivel macroscopic.
Dacă mergem pe firul newtonian, ne oprim la ipoteza numită şi "Bila de biliard", care presupune prestabilirea şi efectele ei inevitabile, adăugând aici şi teoria lui Laplace, "Demonul lui Laplace" :

 "particulele elementare ale Universului acționează de aceeași manieră precum mingile de pe o masă de biliard, mișcând-se și lovindu-se una de alta într-un mod previzibil, pentru a produce rezultate previzibile."

La nivel de dovezi, operăm mereu cu "incertitudine" când nu putem explica cauza, ci doar efectul - fie că e vorba de un diagnostic patologic sau corespondentul lui metafizic.
Dacă am merge pe acestă teorie deterministă, evidenţiind de fapt utopia alegerilor şi ideea prost înţeleasă că noi alegem ceva acum şi nu că am fi ales ceva deja, poate duce la o fractură uriaşă la nivel de sistem socio-uman.


UNIVERSUL E UN PUZZLE
OMUL E O PIESĂ LIPSĂ?
DEISMUL CREAŢIEI
SAU 
CREATOR NON-INTERVENŢIONIST?

  
 Iată: "Unele aspecte ale jurisprudenței și legislației penale și civile par să fie iraționale și nedrepte. Cum poate cineva să fie pedepsit(ă) pentru o faptă involuntară? Pentru a menține integritatea instituțiilor sociale care se bazează parțial pe culpabilizarea oamenilor pentru acțiunile lor, în ochii lor devine necesară negarea determinismului, cel puțin în măsura în care acesta se aplică la ceea ce noi numim în mod banal fapte voluntare.",
Interesant motiv, nu?
Un reverso medaliei:
"Utilitatea socială presupusă a ideilor de crimă și justiție nu ar trebui să aibă voie să înlocuiască chestiunile de adevăr. Dacă oamenii s-ar purta într-un mod necauzat, atunci am putea descrie faptele lor ca nebune, nu ca libere, iar caracteristicile imanente ale unui individ sunt cauzate în mod determinist, iar în rândul acestor caracteristici imanente există un set de trebuințe (analoage altor trebuințe cum ar fi cea sexuală) care sunt de natură axiologică sau morală; factorii externi acestor trebuințe morale pot să inhibe funcționarea lor. A le inhiba acțiunea este echivalent cu pierderea libertății, ceea ce oamenii evită în mod instinctiv. "

Ce a determinat DUMNEZEUL?
Ce a determinat DETERMINAREA?

Întrebări care fac apel la dematerializare şi atemporalitate, la diluarea efectului deictic şi punerea întrebării corecte:

CE A DETERMINAT UNIVERSUL?

Dacă privim mişcarea involuntară a fluturelui la ieşirea din cocon, putem crea un scenariu perfect master-planului ca şi congruenţă a materializării sferelor.
Nu trebuie să părăsim pământul dacă ajungem la o avizare a conştiinţei universale, singurul efect produs la nivel de trezire şi deşteptare este ORDONAREA SFERELOR.
Nu văd logica părăsirii lor, odată ce le populăm atemporal, dar le materializăm temporal.
Omul este unul din constituenţi, dar câţi oare sunt ca noi în întreg universul? Regenerarea acestor piste de aterizare numite sfere - sunt determinate de o matrice universală necunoscută nouă încă, dar trăim efectele ei de sute şi mii de ani.
Fragmente clare se întrepătrund când apare DORUL de ceva inefabil şi totuşi simţit puternic încă de la naştere. Căutarea are un unghi imuabil care direcţionează spre sus, nu în josul nostru.
Orice mişcare care are loc cu precădere în poziţionarea noastră, spre ceva mai înalt decât noi, mai vast sau nelimitat, care duce la infinitizarea dorului.

Dorul de a şti ce suntem - privit în sus
Dorul de casă - privit în sus
Dorul de un El/Ea - privit în sus
Dorul de miracol - privit în sus
Dorul de zbor - privit în sus
Dorul de noi înşine - privit în sus

Acest sentiment care ne zbuciumă şi ne îndeamnă la o căutare ireversibilă şi obligatorie, este sentimentul apartenenţei noastre la ceva, din ceva, prin cineva.
Este dorul reprimat în semeni, în natură şi dincolo de ea.
Ne e dor tot timpul de ceva iar efectul energiei cu care cerem în astral e covârşitor.


DRUMUL CUNOAŞTERII SE REPETĂ

ADEVĂRATA CUNOAŞTERE 
VINE DIN INTERIOR
NIMIC NU SE-NVAŢĂ
TOTUL E REAMINTIRE

Nu vi s-a întâmplat niciodata să vă plimbaţi pe străzi şi brusc să vi se facă dor de cineva pe care nu l-aţi mai văzut demult şi după ce vă gândiţi intens la acea persoană, să primiţi semne? Ori vă întâlniţi accidental cu ea, ori auziţi ceva despre, etc.
Toate aceste conexiuni ne sunt la îndemână când ridicăm privirea şi cerem în astral, trebuie doar să ştim să cerem.
Persoane cu care n-aţi avut niciodată legături în viaţa asta, dar cu care empatizaţi la cote inimaginabile, sau care apar şi dispar din viaţa Dvs, după ce v-au ajutat cu ceva necondiţionat, persoane pe care nu le-aţi cunoscut, ci doar aţi auzit despre ele, dar care v-au marcat viaţa profund, fără să vă explicaţi legătura acelor sentimente.
Ei bine, toate aceste explicaţii se găsesc cu certitudine în măreţia scheletului infinit sau finit al universului.
Suntem o specie care nu poate trăi individual, fără a fi influenţată sau conectată la întreg universul.
Iată de ce efectul fluturelui este încă un semn lăsat nouă, o viziune în altă viziune - care sălăşluieşte în dictonul:  TOTUL E POSIBIL!

Dacă A FI e o posibilitate, 
atunci e posibil SĂ FIM!