luni, 30 aprilie 2012

LUNA ŞI EA

 "Luna şi Ea"
Un roman autobiografic despre Iubire, 
Viziune şi Karmă
                                         

"She and the Moon"
                                 by Celestine

 Şi lumile ce dor a râuri pline,
Plutind înverşunatul Shahaji Raje
Din el s-o adânceşti în tine.
Te strigă şi te cheamă amintirii, 
Vrajă.
 
  Născut-am pământul din pântec
Un astru-mi veghează venirea
Mi-e luna aproape descântec
Căzută din ceruri, iubirea.


 


Omule, cât mai e pân' la cer?
O mie de veacuri, un veac într-o mie.
Omule, cât mai e pân' la El?
O lună în an, un an într-o lună.
E lună pe cer, Omule?
Sau omul pe Lună?
Aşteaptă!
Mi-ai zis.




 



Omule, cât mai  e până zbor?
O mie de vieţi, o viaţă-ntr-o mie.
Omule, cât mai e până cer?
Din lună puterea, 
Din El aşteptarea.
Priveşte!
Mi-ai zis.




  
Mă vezi printre ei
Sau ei sunt în mine?
Întoarce-te mâine...
Un azi mi-e de-ajuns.
 Priveşte spre lună şi caută-n tine
Un cer fără nume, un nume ascuns.



 
Din Nord,
Caii veştezi şi putrezi de ploi
Galopul ursitei, fecioară de stea.
Găsit-am iubirea zăcândă în Ea...
O mie de veacuri, 
Găsit-am în Noi.



Un comentariu:

  1. Ca intotdeauna ma uimesti prin sensibiliatea ta.Suberb!"Ma vezi printre ei
    Sau ei sunt in mine?
    Intoarce-te maine...
    Un azi mi-e de ajuns"
    Cat de frumos!!! Mii de imbratisari.

    RăspundețiȘtergere