miercuri, 8 decembrie 2010

COLIVIA ONIRICĂ


Daţi drumul păsărilor din mine...
Le-am înecat cu lacrimi,
Când am bătut din gene... zborului.



De ce sunt patru pereţi?
Patru pârghii de lumină încolăcindu-mi-se rotundului.
Un ochi de ceară aprins a străpuns...
Din trei magi s-a născut ploaia albă.
Pe cerul fluturilor fără aripi 
Am altoit visul.
Acolo am prins mâna de firul ierbii şi te-am nins.
Am devoalat dimineţile pe buzele tale,
Când ai prisosit la sânu-mi păsări smulse inversului salt.
Am păşit înapoia-ţi.


Te-am desenat cu lacrimi de violet amărui,
Din vârful rupt de culoare şi dor am învins marginile.
Vroiam să mi te mişti pe o foaie albă,
Să-mi dansezi în ploaia unei peniţe nebune de veşnicie.
Erai frumos pe cerul cartonat şi moale al absurdului...
Acolo m-ai sărutat prima oară.
Indicibilei fericiri i-am desenat ochi.
M-a privit repetându-mă.
De câte ori să mă desenez fericită?


Strigă-mă... când dau paginile,
Ţipă din puncte şi linii întoarcerea mea.
Uită-mă în recele palmelor când mă ştergi.
Adu-mă-napoi când visul ţi-a rămas gol,
În aşternutul unei primăveri micotice
A plouat cu tine.
O gripă acidă de sufocare în plămănii facerii, 
M-a respirat din urmă, mi-a mişcat adevărul,
Când m-am vândut mie.

[...]  am ucis gândul în vis 
şi am visat să nu mă mai trezesc niciodată.


4 comentarii:

  1. frumos,ca intotdeauna! te imbratisez :D

    RăspundețiȘtergere
  2. se macină universul
    se rarefiază
    păsările îşi găsesc drumul înapoi
    cântat
    visat
    perfect.
    privesc prin nori şi ştiu că stelele ne vor, ne iubesc
    ne aşează.
    nu poate fi în van, nimic nu e.

    au început să învie quarcii.

    îi poţi vedea la asfinţit cu pleoapele intre-deschise
    ca în aşteptare
    ca într-o mantră uitată.

    geometrie a posibilului.

    tristeţe a imposibilului (imposibil)

    RăspundețiȘtergere
  3. Flipi@
    quarcii n-au inviat, ei doar asteapta sa inviem noi, sa ne luam odata zborul de-aici.
    Au obosit irisii sa creasca in iarba calcata cu aceeasi greseala uitata-n om: de-a nu se recunoaste.

    RăspundețiȘtergere
  4. ştii
    am o misie
    să mă fac să te vad

    ca să pot întinde mâna.

    RăspundețiȘtergere