vineri, 5 noiembrie 2010

DIWALI ADUCE LUMINĂ

Diva Lina Diva Spur, Garra garra girki gay, fatakra...


Cumpără-mă lumină...
Macină-mă cerule în avânt.
Din plămânii cunoaşterii te respir.
Cămaşă de in am îmbrăcat azi,
Cumpără-mă dansului de foc.

Să te întorc cu faţa spre mine, 
E ziua a cincea din buzunarul cusut,
La capete şi la mijloc sâmburele unui savant.
Oh, Diya naşte flăcări prin gura de metal
Mă descalţ de mine.

Cumpără-mă cu travaliul zorilor,
Frunzele acostând pe mormântul laudei,
Ai ars negrul sub unghiile înghesuite de dor...
Cumpără-mi moartea din om.

Mă ard ochii înăuntru' copacilor sătui.
Să mergem într-acolo prin urechea surzilor,
Auzit-ai melcii cum se roagă ierbii?
Coasta mă doare când m-aplec
Să te iubesc înapoi...
Ţi-ai întors spatele.


5 comentarii:

  1. Ma descalti de temeri, de ura
    La fiecare renastere a fiintei mele
    Imi esti apa vie
    ce-mi atinge pleoapele trase peste suflet
    de-o vesnicie surda.
    Ma sorbi cu fiecare silaba alba
    nerostita..
    in linguri de ganduri argintii.
    Ma adaugi treptelor catre tine
    ca piatra de capatai intr-un templu
    pe care-l ferecasem candva.

    Iti sunt apa si painea
    intr-o foame de vise strivite
    in menghina iubirilor apuse.
    Iti sunt lumina ascunsa
    in pesteri de suflet stingher.


    autor - Light

    Draga mea celesta, m-a inspirat postarea ta, un fir magic m-a intepenit pe scaun la ora asta tarzie si mi-au curs din degete aceste versuri.

    Iti imbratisez fiinta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Light@
    Daca am ajuns sa inspir, atunci avem o perpetuare a frumosului si asta nu face decat sa ma bucure.
    Multumescu-ti!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce arde
    curată
    ca un sâmbure de eter
    în jurul căruia
    şed
    cei 12.

    ce vine
    iubită
    ca o piatră pe cer
    rotindu-se levogir
    cad
    în 3-me.

    ce este
    aici-acolo-pretutindeni
    esenţa
    a ceea ce este
    şi va fi.

    40 cuvinte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  4. Primeste un umil dar ,lumina ,sufletului tau si.n liniste sa te calauzeasca si sa te poarte.n grija sa ,clipa de clipa sa iti aminteasca ...in viata asta nu esti singura ,nici chiar cand totul e impotriva ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am multumit sa citesc...si sa ma las vrajita si ravasita de sunetele pianului...or fi aprins clapele lumina?...

    RăspundețiȘtergere