sâmbătă, 30 aprilie 2016

VENIȚI DE LUAȚI LUMINĂ !

PAȘTE ÎN LUMINĂ ȘI IUBIRE
 alături de CELESTINE VISION


E  perioada Aşteptării!
E timpul să ne aşezăm unii lângă alţii, 
Să ridicăm privirea spre cer şi să ne întrebăm:


Doamne, merităm lumina ta?
De ce atâta durere, ură şi nelinişte,
Pentr-o bucată de cer?
De ce atâta distanţă între noi?
Cum să ajungem la tine, Doamne?
Când abia ajungem la semenii noștri?
 

Doamne, merităm lumina ta?
Cum să atingem cu mâna cerul tău
Când abia atingem mâna celui de lângă noi?
Cum să credem în minunea ta,
Când în cel de lângă noi nu credem?
Cum să te iubim acolo sus,
Când nu ştim să iubim aici jos?
Cum să cerem iertare atât de departe,
Când nu putem ierta atât de aproape?


Eu sunt Lumina, 
Voi sunteţi arderea ei!








Veniţi de luaţi lumină din întreg cerul,
Răspândiţi-o aşa cum eu v-am răspândit!
Luaţi şi vă bucuraţi
Aşa cum eu m-am bucurat, 
Când v-am dăruit vouă.
Meritaţi-vă între voi,
Ca să dau drumu' la ploaie:
Să vă cureţe,
Să vă vindece,
Să vă crească.

by Celestine Mihaela





5 comentarii:

  1. Intr-o lume/dimensiune in care in propriu-mi cuvant mi-am asumat ca TIMPUL nu exista. Ca “ciudat”, prost si hotarat iti doresc sa dainui in ABSOLUT multi ani!!! ...incepand de maine 18 iunie...:)
    De cinci zile nu am bitzi necesari “comunicarii” maine nu vreau sa risc a nu-i avea....ne mai punand in calcul Uitarea ca in alti ANI.....
    In filozofia mea, te iubesc!
    La multi ani, Sufletel!
    Dan Cristea

    RăspundețiȘtergere
  2. Am bitzi..... La multi ani, sanatosi, fericiti, linistiti! Pup pe nas!
    Dan Cristea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Om drag... scrie-mi pe facebook. Gasesti pagina mea pe blog. Saluta marea mea...

      Ștergere
  3. Mihaela, mi-as da un "restore" la sistemul meu de operare ca sa iti pot scrie pe MIRC(acolo unde ne-am/te-am cunoscut)... Iti scriu AICI si iti voi scrie aici de 2-3 ori pe an, de cate ori am ocazia...AICI am murit si am reinviat! COMUNICARE....Masina-Om...Bitzi-Univers. Aleg Universul creierului, Comunicarea Umana...NonMasina!!!...Cea mai ramas din Ea!
    Nu am avut niciodata cont pe facebook!
    In "egoismul meu" este o blasfemie a comunica cu tine astfel! Te iubesc Omule!...ca multi altii in moduri diferite! esti o fetiza scumpa! Un OM!!!
    Te rog nu ma intelege gresit!...Ti-am mai spus-o ...mi-as fi dorit sa iti ofer ca intr-o unitate de masura sufleteasca ce mi-ai oferit Tu mie. :)
    Privesc marea prin ochii tai!
    Ai grija de tine!
    dan

    RăspundețiȘtergere
  4. Dane@ :) a trecut un deceniu de atunci si e frumos ca nu m-ai uitat. ma gasesti pe mail: anteonia@yahoo.com
    Imbratiseaza marea mea!

    RăspundețiȘtergere