joi, 18 iunie 2015

8 ANI DE BLOGOSFERĂ ȘI 2 ANIVERSĂRI









 - Multumesc pentru colajul retrospectiv 
Gabrielei cu blogul  VIATA -




   A mai trecut un an din viața mea și odată cu el încă 8 ani de blogosferă.
În fiecare an, la aniversarea mea, "Celestine Vision" 
îmbătrânește alături de mine sub privirile voastre și deși în ultimii 2 ani nu am mai fost atât de prezentă voi ați rămas aici cu mine în fiecare clipă să-mi amintiți cum am început.


 

A mai trecut un an...

 

În 2007 se năștea "Maya vă Blogoslovește", ca mai apoi, în 2010 să se nască "Celestine Light & Vision" un blog care avea să-mi aducă aproape sufletele cu care rezonez încă și azi și care au locul lor în inima mea.

  • Ryanna cu "Toamnă Albastră" , 
  • Gabriela cu "Viața",
  • CELLA cu "Loc de Iubit"
  • Sandra cu "Self Fish";
  • Larisa cu "Suntem Iubire",
  • "Cercuri in Lanuri"
  • "Cer Senin  și Ape Limpezi"
  • "Codul Omega"
  • "Dmd Suflet"
  • "Gemule"
  • "Purpur de Miozotis" 

Blogosfera a dus o luptă a Ego-urilor și din această luptă am învățat alături de voi iertarea și prețuirea .
Și pentru că azi e zi de sărbătoare... ridic un pahar alături de voi, cei dragi mie.
 



18 comentarii:

  1. Stii în asemenea ocazii sunt anumite clișee care se folosesc peste tot.Nu vreau să fiu banală,deși asta sunt:),dar tu meriți mai mult decât simple cuvinte.Blogul tău m-a purtat într-o altă lume pe care nu am înțeles-o întotdeauna ,dar care mă fascinează în continuare.Din păcate destinul meu a intrat într-un vârtej care îmi înghite timpul,care nu-mi mai dă voie să am posibilitatea de a citi constant și evident a savura albastrul slovelor tale și nu numai.Este o situație pe care nici eu nu o înțeleg,dar în fine.Scriu câteva cuvinte în spațiu minim de timp pe care-l am acum(că sunt pe fugă) dar, știu că tu înțelegi și dincolo de cuvinte.
    Să fii sănătoasă,să ai parte de tot binele și frumosul din lume și să fii iubită.
    La mulți ani ție și blogului tău minunat.
    Te îmbrățișez cu tot sufletul meu.!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani, Mihaela! Cu mare drag vin și-ți transmit un gând bun, urări de sănătate și împlinire a tot ceea sufletului tău îi este de folos! Să (te) scrii în continuare cu penița inimii.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani draga mea,sa fi sanatoasa ,fericita si iubita!

    RăspundețiȘtergere
  4. De ziua ta intr-un mod subiectiv mi-as fi dorit sa iti ofer spiritual cel putin cat mi-ai oferit Tu, Mie! Nu am parte de asa ceva! Sigur, logic, firesc nu se pot intampla toate intr-o singura viata......De ziua ta, incercand sa scriu ceva frumos...mi se pare de prisos si fad..esti o Axioma, pentru mine.
    Atemporal, iti urez La multi ani!..........
    Pup pe nas draga mea, Om...


    PS
    Nu-ti fie dor de nimeni, nu merita nimeni, nici macar marea...neagra
    Limiteaza-ti suferinta intr-un ciclu intern, subiectiv
    Bucura-ti steluta din tine ce graviteaza newtonian intr-un univers obscur...
    Ne "vedem" la anul de 18 iunie 2016...daca o-m trai pana atunci....ha!
    Dan...CRISTEA

    RăspundețiȘtergere
  5. Ryann@
    Esti tizza mea si nu numai! Esti singura fiinta cu care am pastrat legatura atatia ani de zile aici si in afara realitatii virtuale si pentru asta iti spun atat: TE IUBESC.

    Oana@
    Mereu am simtit inaltul in tine si poate tot el m-a adus cu maretie in ochii tai. Ma inclin tie cu pretuire!

    Gabriela@
    Am sa-ti postez cadoul la mine pe blog cu smerenie si iubire!
    Multumesc ca ma iubesti si-ti intorc ventriculii cu aceeasi rezonanta!
    Esti in inima mea.

    Dan@
    Asteptam sa imi scrii, mai ales ca anul asta am reusit sa ajung la MAngalia si te-am simtit aproape acolo... si desi nu te-am vazut, am petrecut cel mai frumos rasarit cu tine in suflet!
    Multumesc ca-mi esti in toate formele si sper ca intr-o buna zi sa bem cafeaua aia trasnita la malul marii :)

    Tuturor celor care mi-ati adus iubire aici sau pretutindeni.... VA MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  6. Orice stea isi gaseste bucatica sa de intuneric unde sa lumineze...Tu ne-ai gasit pe noi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un profesor universitar din America, pe nume Robert Lanza, a formulat o teorie conform careia moartea este doar o inventie a oamenilor si viata exista si dupa trecerea in nefiinta.

    Teoria profesorilor provine din fizica cuantica si este denumita teoria biocentrismului, sau teoria "totului". Conform acesteia, viata, asa cum este ea imaginata de catre oameni, este doar o iluzie.

    Cercetatorul spune ca constiintele oamenilor creeaza universul si nu invers si, de indata ce oamenii vor accepta faptul ca spatiul si timpul sunt doar "instrumente ale mintilor noastre", nici moartea nu va mai putea sa existe "in niciun sens real".

    "Credem ca viata este doar o activitate a carbonului si un amestec de molecule - traim o vreme si apoi putrezim in pamant", scrie cercetatorul american.

    Teoria biocentrismului isi imprumuta numele dintr-un termen grecesc, care inseamna "centrul vietii". Potrivit acesteia, viata si biologia sunt punctele centrale ale realitatii iar viata este creata de univers si nu invers.

    Pentru a exemplifica, Robert Lanza s-a folosit de urmatoarea situatie. O persoana priveste cerul si i se spune ca nuanta pe care o vede este culoarea albastra, insa celulele din creierul oamenilor pot fi modificate pentru ca acea persoana sa vada cerul ca fiind verde sau rosu. Astfel, "Ceea ce vezi nu ar putea fi prezent fara constiinta ta. Constiintele noastre dau sens lumii", spune profesorul.

    Privit din punct de vedere biocentric, universul nu se comporta in felul in care noi ne gandim la el. Spatiul si timpul sunt doar niste instrumente ale omului. Asadar, intr-o lume fara limite spatiale si liniare, ideea de imortlitate este complet valida.

    In mod similar, teoreticienii din fizica sunt de parere ca exista un numar infinit de universuri, cu variatii diferite de oameni si situatii, care au loc simultan.

    Potrivit profesorului american, absolut orice se poate intampla la un anumit moment in acel univers multiplu (multivers), iar acest lucru inseamna ca moartea nu poate sa existe "in niciun sens real".

    In schimb, Robert Lanza spune ca, atunci cand murim, vietile noastre devin "o floare perena care se intoarce sa infloreasca in multivers".

    "Viata e o aventura care transcede felul nostru obisnuit liniar de a gandi. Atunci cand murim, facem acest lucru nu intr-un mod aleatoriu in aceasta matrice cu bile de biliard, ci in inevitabila matrice a vietii", a continuat profesorul american.

    Robert Landa a citat celebrul experiment al celor doua fante pentru a-si argumenta teoria.

    In acel experiment, oamenii de stiinta care priveau particulele care treceau prin doua fante de pe un ecran au constatat ca particulele de lumina se comportau ca un glont si treceau prin una dintre fante. Daca o persoana nu priveste particula, aceasta se comporta ca o unda. Acest fapt ar insemna ca aceeasi particula trece prin doua locuri in acelasi timp.

    Experimentul demonstreaza ca materia si energia pot prezenta caracteristici duale - atat de unda, cat si de particula -, iar comportamentul particulei se schimba in functie de perceptia si constiinta unei persoane.

    Teoria profesorului Robert Lanza este expusa pe larg in cea mai recenta carte a acestuia, lansata recent in Statele Unite, care se intituleaza "Biocentrism: How Life and Consciousness are the Keys to Understanding the True Nature of the Universe".



    Read more: http://stirile.rol.ro/exista-viata-dupa-moarte-un-cercetator-sustine-aceasta-teorie-inspirata-din-fizica-cuantica-899737.html#ixzz3pWAFS6qj

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu cine esti, dar subscriu celor de mai sus :) Nu mi-e nimic nou .

    RăspundețiȘtergere
  9. Dan Cristea......eu eram .....cu greu ma abtin sa nu iti scriu cate ceva de fapt sa te simt/stiu la celalalt capat.....Gasesc si eu motiv chiar si acum...La multi ani!
    un an mi se pare deosebit de mult...doar l-am inventa noi nu TIMPUL?!

    RăspundețiȘtergere
  10. invaluita de oameni buni si de Univers, pup fruntea!

    RăspundețiȘtergere
  11. o seara nostalgica...iti iau capul in maini si te pup pe nas! tare tare tare

    RăspundețiȘtergere
  12. habar nu am daca poti deschide astea dar ..acum sunt nostalgic...cant cu voce tare ...si ma gandesc la tine, la Omul din tine!

    RăspundețiȘtergere
  13. pup Sufletul meu al Universului, somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani,tizza mea!
    Sa ai parte de realizari marete in anul ce vine,sa ai grije de tine cum ai avut si pana acuma iar lumina si linistea sufleteasca sa fie permanent calauze pe drumul destinului tau.
    Sa fii mult,mult iubita!
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  15. A trecut ceva vreme...
    ...si-ti spun, din nou, azi, La multi ani! Sa fii pe deplin sanatoasa si bucuroasa de Lumina Vie, de nestins! Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credeam ca m-ai uitat Oana... vezi ca pe blog am pagina de facebook scrie-mi... as vrea sa mai vb. Te cuprind,om frumos!

      Ștergere
    2. Credeam ca m-ai uitat Oana... vezi ca pe blog am pagina de facebook scrie-mi... as vrea sa mai vb. Te cuprind,om frumos!

      Ștergere