sâmbătă, 11 aprilie 2015

VENITI DE LUAȚI LUMINĂ !



  •  Este noaptea luminii increate
  • Este ceea ce eu numesc nașterea lumilor uitate
  • Moartea timpului visat
  • Iertarea celor căzuți din neiertare
  • Speranța reîntregirii miezului divin
  • Întoarcerea în casa inimii
  • Dovada Iubirii eterne!

 Într-un cuvânt este  I U B I R E A din voi!


 

 În lumea mea Indigo vă primesc cu bucuria pentru cel care a reîntregit candva matricea Iubirii și o face în fiecare an prin dăruirea omului către umanitate!
Dăruiți și voi OMUL din voi înșivă cu iubire și conștiință, cu iertare de Sine și vindecare sufletească.
Bucurați-vă azi de Iubirea ce ne-a salvat a mia oara specia și greșelile Ego-ului.
Bucurați-vă pentru orice act de iubire din jur  și dăruiți iubire, iertare, sprijin, înțelegere!


 
În lumea mea albastră v-am cunoscut 8 ani la rând, v-am simțit aproape și m-am regăsit în voi.
De Sfintele Sărbători Pascale aprind lumină pentru sufletele voastre și mă rog la miezul nopții pentru voi toți...
Să fiți mai blajini, mai curajoși, mai afectivi, mai aproape unii de ceilalți. 
Cu smerenie să vă priviți în ochi, plini de speranță așa cum a fost  EL pentru noi toți.

Paște fericit suflete dragi mie și...



HRISTOS A ÎNVIAT!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu