sâmbătă, 10 august 2013

MANIPULARE SUBLIMINALĂ PRIN GOOGLE


  FACEŢI CLIC PE IMAGINI PENTRU A SE MĂRI

Vi se pare normal ca orice motor de căutare, în ordine alfabetică, indiferent de literă, să ducă la un mesaj deja setat?
Din punct de vedere tehnic o să vi se pară normal, dar...
Lucrurile nu stau tocmai aşa cum par:
În imaginile ce vor urma veţi observa trecerea fină de la o simplă literă pentru o căutare de cuvânt la prima întrebare setată de google cu trimitere la acel cuvânt.
Pe orice google fie că este -dot com- sau -dot ro- sau orice altă ţară, dacă căutaţi ceva în limba engleză, google vă trimite imediat la o informaţie deja existentă.
Interesant este faptul că informaţiile deja existente sunt subliminale şi apar pe retină ca un display a unor cuvinte cheie gen: SELL, MONEY, SOUL, LIFE, HAPPINESS etc
 Iată ce se întâmplă când tastăm litera "S".



 De ce prima întrebare setată nu e ultima ca cea din imagine?
De ce nu a fost setat să apară "how to save a life" în loc de "how to sell your soul"?
În fond n-am făcut mai mult decât să tastez "How to S" şi primele setări erau deja pentru SELL YOUR SOUL.
 Şi chiar dacă aş fi tastat "How to Sell" e mai mult decât ciudat, ca şi continuare a interogaţiei, în loc de "Boat, Book, House"... în primă fază să apară cuvântul:  "SOUL".
Răspunsul este evident, se ştie de ce se întâmplă astfel de situaţii, problema este că nimeni nu dă nici o importanţă, nimeni nu vede sau nu doreşte să vadă, pentru că de când lumea... nimeni nu vrea să schimbe nimic în sistemul Lor sau nu poate!
Dacă tot nu avem acces la "cei de sus" care se joacă cu noi prin orice fel de portal, fie virtual - fie real, chiar de este media, televiziune, presă sau/şi reţele de socializare sau chiar "măritul Google" care ştie tot, atunci omenirea se găseşte sub o mare LUPĂ şi este dirijată prin ea.
Iată şi alte exemple în imaginile de mai jos.


Litera M aduce în prim plan cuvântul cheie  MONEY, dacă mai sus litera S viza cuvântul SOUL şi cum să-ţi vinzi sufletul, iată că pentru litera M ţi se arată cuvântul potrivit pentru a vinde.
La întrebarea "How to M" primul cuvânt asociat este "Money" deşi sunt N variante pentru a trimite la un portal de căutare. Nimic curios în faptul că acesta a fost primul selectat să apară.


 Litera H nu e cu nimic mai prejos, face trimitere tot la un mesaj de proporţie, după cum o arată şi imaginea de mai sus.
Puteam găsi orice altă sintagmă pentru litera H, dar probabil în aria de căutări, google a selectat cele mai dese trimiteri şi cum altfel decât "Hack", o lume care se fură reciproc, prin diverse metode.

 La întrebarea "When is" google face trimitere direct la Vinerea Neagră, nu întâmplător, pentru că există probabil o mare solicitare a acestei sintagme.
Interesant şi cum se păstrează bine conservate aceste întrebări standard pentru google şi cum se derulează sub ochii noştri la o simplă căutare a cuvintelor
HOW, WHEN, WHO asociate cu alte litere din alfabet.


 

La litera G, google are grijă să te-nveţe cum să ieşi din sistem, deşi abordarea necesită varii interpretări.
Oricare dintre Dvs care doreşte să afle o informaţie pe o rază google de căutare, poate să întâmpine acelaşi rezultat, iar răspunsurile care vor veni sunt şi mai simple, se poate deduce că numărul de căutări arhivat de google duce la sintagmele cu pricina.
Oare?
Am început să caut diverse variante prin care literele să determine un algoritm reiterat, ţinându-se cont şi de căutările altora, de browser-ul folosit şi mai ales de persoana la care trebuie să ajungă informaţia în formatul de mai sus, pentru că evident, nu la toţi ajunge şi asta nu e deloc întâmplător. 
Cauza nu e decât una singură: Există informaţii alterate şi distorsionate care, transmise subliminal, pot determina ochiul cititor să le asimileze în voie.
Interesant de ştiut că mai bine de jumătate din populaţia acestui glob caută pe google informaţii utile pentru vandabilitatea sufletului :)  
(a se vedea ironia).
Trageţi şi Dvs concluziile!